פרסונות ומסע לקוח
מה זה ואיך משתמשים בזה - סדנת העשרה מיוחדת לכותבים ולכותבות
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
פרסונות, מסע לקוח וחוויית שירות - ככותבים וכותבות, אנחנו יודעים משהו על כל אחד מאלה, אבל כמעט לא יוצא לנו לתרגל בצורה מסודרת את העבודה איתם.
ולמה זה חשוב? כי כדי לתת חוויית שירות טובה, לא מספיקות כוונות טובות. נדרשת היכרות מעמיקה עם המשתמשים, הבנה של הסיבה שבגללה הם פונים אלינו, ואפיון מדויק של החוויה שהם עוברים לפני המפגש עם השירות או המוצר, בזמן המפגש וגם אחריו.
איך ההבנה של המשתמשים ושל מסע הלקוח מאפשרת לתכנן ולדייק את המסרים לאורך כל נקודות המפגש? ואיך כל זה קשור לכתיבה או לאפיון שפה? על זה נדבר.
עם מה תצאו
עם ידע וכלים מעשיים ליצירת פרסונות ומסעות לקוח, כדי שתוכלו לזהות חסמים והזדמנויות לאורך כל חוויית השירות, וגם כדי שתהיה לכם שפה משותפת עם צוות המחקר וה-UX.
כמובן, תקבלו מאיתנו צ'קליסטים ליישום נוח וחוברות מסכמות שילוו אתכם בתהליכי העבודה בעתיד. כן כן, גם אנחנו דואגים לחוויית שירות מעולה ;)
למי הכי כדאי לבוא
לכותבים ולכותבות בעולמות ה-UX, הדיגיטל והמרקטינג שמחפשים העשרה והעמקה בתחומי ה-UX והמחקר. זו לא סדנת כתיבה, אבל היא תתמקד בהשפעה של הכלים האלה על הכתיבה שלנו.
למי זה לא מתאים (חשוב!): הנושאים נלמדים בסדנה ממש מהיסוד. לכן היא לא תתאים למי שכבר התנסו בעבודה עם פרסונות ומסעות לקוח או למדו את זה במסודר (אלא אם כן תרצו רענון). וגם לא לפקידי שומה וחלבנים.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
א. הנעה לפעולה דרך ערך אמיתי
מה זה אומר לתת ערך - איך מגיעים למה שמעניין את המשתמשים בלי שום קלישאות
הרשמה לאתר והרשמה לניוזלטר - איך לדייק ולהעשיר אותן כדי שיירשמו יותר
קופי לכפתורים - מה לכתוב כדי שיתחשק ללחוץ עליהם (ולמה באיקומרס זה קצת שונה)
אונבורדינג והצגת פיצ'רים חדשים - איך לרתום, לסקרן ולהציג תועלת ברורה
ב. איך לתת למשתמשים הרגשה טובה, ולמה
שפה טבעית - איך לכתוב פשוט, כמו שמדברים, ומה מצא המחקר בעניין הזה
תרימו - למה משתלם לנו שמשתמשים ירגישו טוב עם עצמם, ואיך עושים את זה
הומור - כן או לא, מתי, ואיך לעשות את זה בלי קרינג'
אוזניים לשטח - כל הדרכים להקשיב למשתמשים ואז לגנוב מהם קופי אותנטי
ג. אישיות אחידה, פרסונליזציה וניצול הזדמנויות
לכתוב לכל המגדרים - כי בעברית פרסונליזציה תלויה במגדר
קומפוננטות עם פוטנציאל לא מנוצל - אמפטי-סטייטס, הודעות הצלחה וזמני טעינה
איפה החוויה מתחילה ונגמרת - כתיבה Cross channels
פרסונליזציה - הכל על התאמה אישית דרך הקופי
מרצה ומנחה סדנאות
שותפה בחברת Draft, עם כנרת יפרח ואמיר גבירץ. כתבה אפיוני שפה ומיקרו-קופי למוצרים עם מאות אלפי משתמשים כמו Wolt, ישראכרט, יד2, Gett, yes, פנגו, פסגות ועוד רבים וטובים. הייתה UX Writing Lead וניהלה צוות של כותבים בבנק הפועלים. מנהלת-שותפה של קהילת "מיקרו-קופי: כתיבת UX".
סתיו מורן לשם
על המרצה
מעבירה סדנאות של כתיבת UX בארגונים מכל ענפי התעשייה על בסיס יומיומי. פיתחה את הקורס האקדמי הראשון בישראל לכתיבת UX והכשירה מאות סטודנטים וסטודנטיות.
עם תעודות
למדה קופירייטינג בבצפר, אפיון UX בנטקראפט ותואר שני בניהול עיצוב וחדשנות בבצלאל.
איפה ומתי ניפגש
מתי
יום שלישי, 12 בספטמבר, רגע לפני החגים
9:00 עד 13:30
איפה
BDO, מנחם בגין 48, תל אביב
כמה עולה
1,100 שקל + מע"מ (1,287 כולל מע"מ)
10% הנחה בהרשמה של שלושה ומעלה