top of page
Cat_GIF_500px.gif
Elements_300_RGB-32.png
Blue_logo 1080x1080_300_RGB-01.png

יסודות המיקרו-קופי (כתיבת UX)

על מה, למה ולמי

Blue numbers_96_RGB-01.png

על מה הסדנה

נבין את החשיבות ואת האימפקט של קופי באפליקציות ובאתרים, נכיר Best practices לכתיבת כל רכיב נפוץ בממשק, ונקבל כלים פרקטיים לכתיבת מיקרו-קופי אפקטיבי, שעוזר למשתמשים להשלים פעולות ומגדיל את הצלחת המוצר. 

עם מה תצאו

עם ידע וכלים לכתיבת מיקרו-קופי מצוין, שתוכלו ליישם כבר מחר במוצרים הדיגיטליים שלכם או של הלקוחות שלכם.

למי הסדנה מיועדת

לבעלי התפקידים שכותבים מיקרו-קופי בפועל או אחראים עליו: צוותי דיזיין, ניהול מוצר, מרקטינג, ניהול פרויקטים, ניהול דיגיטל, תוכן וכתיבה טכנית.

Elements_96_RGB-23.png

מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)

Blue numbers_96_RGB-02.png
Elements_96_RGB-16.png

מבוא קצר וקולע: מה זה מיקרו-קופי ולמה ה-ROI שלו כל כך גבוה?

 

חלק ראשון: תשתית ואסטרטגיה לכתיבה

1. למה צריך אפיון שפה - על ארבעת התפקידים החשובים של אסטרטגיה בכתיבה

2. להאחיד את החוויה - איך לכתוב לפי האפיון בכל הערוצים (Cross channels)

3. לכתוב בשפה טבעית - איך (ולמה) כדאי לכתוב פשוט, כמו שמדברים

4. להתאים אישית - הכל על פרסונליזציה דרך הקופי

5. להניע לפעולה - איך להגדיל מעורבות על ידי הצעת ערך אמיתית (כולל הנעה לפעולה בכפתורים, הרשמה לאתר ולניוזלטר, לידים, סקרים ושיתופים)

6. לכתוב בשפה של המשתמשים - איפה למצוא את המשתמשים ואיך לגנוב מהם קופי אותנטי

7. לכתוב לכל המגדרים - רק לארגונים שכותבים מוצרים בעברית


חלק שני: איך לכתוב כל קומפוננטה

1. הנחיות והסברים בתוך ה-UI - איך הכי נכון להציג אותם ומתי

2. חשיבה פרואקטיבית בכתיבה:

  • לענות מראש לכל שאלה

  • להפיג מראש חששות ואי-אמון

  • לפשט מונחים מקצועיים, משפטיים וטכניים

  • למנוע הודעות שגיאה

3. הודעות הצלחה - מה הכרחי שיופיע בהן ומה נייס טו האב

4. הודעות שגיאה - איך כותבים אותן כך שהן באמת יעזרו, ומה לא כותבים בהן לעולם

5. מצבי אפס (Empty states) - איך מבוי סתום הופך לדלת פתוחה שמגדילה תנועה במוצר

6. דיאלוג אישור (Confirmation dialogues) - לבטל את הביטול? בטוח בטוח? או בקיצור, איך לאשר בלי לבלבל

7. זמני טעינה - גם הרגע הכי משעמם יכול להיות מעניין ומועיל

8. לסיום: למה משתלם לנו ליצור הרגשה טובה במוצר, ואיך עושים את זה דרך מילים

הפורמט

Blue numbers_96_RGB-03.png

מה צפוי לנו

סדנה מקיפה, יסודית ופרקטית על כל ההיבטים של כתיבת UX בממשק, בליווי עשרות דוגמאות + תרגול מעשי ודיון במסכים מהמוצר שלכם לאורך כל הסדנה.

כמה זמן

שני מפגשים של חצי יום (13:30-9:00)

Elements_96_RGB-04.png

כמה משתתפים

עד 25

bottom of page