מילים שיוצרות אנגייג'מנט
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
הנעה לפעולה במוצרים דיגיטליים היא אחד האתגרים הגדולים שלנו. אנחנו רוצים שמשתמשים יבצעו עוד פעולות, ישתפו את המוצר עם חברים, יעלו תמונות, ימלאו פרופיל, ינסו פיצ'ר חדש, יירשמו לניוזלטר ועוד ועוד ועוד. אז ריכזנו בסדנה אחת את כל הטריקים שיכולים לעזור :)
עם מה תצאו
עם ים של רעיונות, ידע וכלים לשיפור האנגייג'מנט במוצר שלכם. כשתחזרו לעבודה, תוכלו למצוא בקלות הזדמנויות עם פוטנציאל לא מנוצל ולהעלות אנגייג'מנט בעזרת מילים בלבד.
למי הסדנה מיועדת
בעיקר צוותי מרקטינג, וגם צוותי דיזיין, ניהול מוצר וכתיבה.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
לכתוב בשפה טבעית – איך לכתוב פשוט ומקצועי (כמו שאנחנו מדברים בשיחה), ואיך זה יעזור לנו ולמשתמשים
להניע לפעולה דרך התועלת – איך לתת ערך אמיתי כדי לעודד הרשמה, השארת פרטים ופעולות נפוצות אחרות
לכתוב כפתורים – משכנעים ושימושיים (ולמה באיקומרס זה קצת שונה)
לתת הרגשה טובה – למה כדאי לנו שמשתמשים ירגישו טוב עם עצמם ואיתנו, ואיך לעשות את זה עם טקט
להעלות חיוך (כשמתאים) – לפי מחקרים, חיוך מעלה את הנכונות לשתף פעולה, אז איך עושים את זה נכון
להקשיב למשתמשים – ואז לגנוב מהם קופי אותנטי
לנצל הזדמנויות - הנעה לפעולה באמפטי-סטייטס, בהודעות הצלחה ובזמני טעינה
חוויה אחידה לאורך כל הדרך – איך ליישם הכל גם במיילים ובהודעות SMS
פרסונליזציה – איך לתת הרגשה של יחס אישי דרך הכתיבה שלנו
לכתוב לכל המגדרים (רק לכותבי עברית) – כל הדרכים לפתור את בעיית הזכר והנקבה במיקרו-קופי
הפורמט
מה צפוי לנו
סדנה עשירה, כיפית ועדכנית על כל הדרכים לעודד מעורבות במוצרים דיגיטליים. ניתן לעשות התאמה אישית לארגון שלכם בתוספת תשלום.
כמה זמן
חצי יום (13:30-9:00)
כמה משתתפים
עד 30