top of page
Cat_GIF_500px.gif
Elements_300_RGB-32.png
Blue_logo 1080x1080_300_RGB-01.png

מילים שיוצרות אנגייג'מנט

על מה, למה ולמי

Blue numbers_96_RGB-01.png

על מה הסדנה

הנעה לפעולה במוצרים דיגיטליים היא אחד האתגרים הגדולים שלנו. אנחנו רוצים שמשתמשים יבצעו עוד פעולות, ישתפו את המוצר עם חברים, יעלו תמונות, ימלאו פרופיל, ינסו פיצ'ר חדש, יירשמו לניוזלטר ועוד ועוד ועוד. אז ריכזנו בסדנה אחת את כל הטריקים שיכולים לעזור :)

עם מה תצאו

עם ים של רעיונות, ידע וכלים לשיפור האנגייג'מנט במוצר שלכם. כשתחזרו לעבודה, תוכלו למצוא בקלות הזדמנויות עם פוטנציאל לא מנוצל ולהעלות אנגייג'מנט בעזרת מילים בלבד.

למי הסדנה מיועדת

בעיקר צוותי מרקטינג, וגם צוותי דיזיין, ניהול מוצר וכתיבה.

Elements_96_RGB-23.png

מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)

Blue numbers_96_RGB-02.png
Elements_96_RGB-16.png
  1. לכתוב בשפה טבעית – איך לכתוב פשוט ומקצועי (כמו שאנחנו מדברים בשיחה), ואיך זה יעזור לנו ולמשתמשים

  2. להניע לפעולה דרך התועלת – איך לתת ערך אמיתי כדי לעודד הרשמה, השארת פרטים ופעולות נפוצות אחרות

  3. לכתוב כפתורים – משכנעים ושימושיים (ולמה באיקומרס זה קצת שונה)

  4. לתת הרגשה טובה – למה כדאי לנו שמשתמשים ירגישו טוב עם עצמם ואיתנו, ואיך לעשות את זה עם טקט

  5. להעלות חיוך (כשמתאים) – לפי מחקרים, חיוך מעלה את הנכונות לשתף פעולה, אז איך עושים את זה נכון

  6. להקשיב למשתמשים – ואז לגנוב מהם קופי אותנטי

  7. לנצל הזדמנויות - הנעה לפעולה באמפטי-סטייטס, בהודעות הצלחה ובזמני טעינה

  8. חוויה אחידה לאורך כל הדרך – איך ליישם הכל גם במיילים ובהודעות SMS

  9. פרסונליזציה – איך לתת הרגשה של יחס אישי דרך הכתיבה שלנו

  10. לכתוב לכל המגדרים (רק לכותבי עברית) – כל הדרכים לפתור את בעיית הזכר והנקבה במיקרו-קופי

הפורמט

Blue numbers_96_RGB-03.png

מה צפוי לנו

סדנה עשירה, כיפית ועדכנית על כל הדרכים לעודד מעורבות במוצרים דיגיטליים. ניתן לעשות התאמה אישית לארגון שלכם בתוספת תשלום.

כמה זמן

חצי יום (13:30-9:00)

Elements_96_RGB-04.png

כמה משתתפים

עד 30

bottom of page