אומנות השגיאה
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
הודעות שגיאה הן הרכיב הכי אנדר-אסטימייטד במוצר. כמעט תמיד משאירים אותן לסוף, אפילו מדלגים עליהן, ולא מביאים אותן בחשבון בתקציב הפיתוח. איזו שגיאה! עם הודעות שגיאה טובות המשתמשים שלכם פשוט יצליחו לעשות דברים מהר ובעצמם, בלי להתקשר לתמיכה ובלי לנטוש.
עם מה תצאו
עם מוטיבציה גדולה מאוד לשפר את הודעות השגיאה במוצר שלכם – ועם כל הכלים להוציא את המשימה לפועל.
למי הסדנה מיועדת
צוותי דיזיין ומוצר, ולא פחות חשוב - פיתוח.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
למה אנחנו משאירים את הודעות השגיאה תמיד לסוף, ולמה זו ממש שגיאה
איך לעזור למשתמשים להימנע מהודעות שגיאה מלכתחילה
למה הודעות שגיאה גנריות לא באמת עוזרות, ואפילו מזיקות
איך לכתוב הודעת שגיאה שבאמת מועילה למשתמשים
שלושת החלקים שחייבים להיות בכל הודעת שגיאה (כמעט)
מה עדיף שלא לכתוב בהודעות
איך לכתוב הודעות ולידציה, הודעות על תקלות וסוגי שגיאות אחרים
תוספת למערכות מורכבות: אלרטים - מה משותף להודעות מערכת ולהודעות שגיאה ואיך לכתוב אותן כך שמשתמשים יפיקו מהן את המיטב
הפורמט
מה צפוי לנו
הרצאה (אפשר גם בזום) שמשלבת שלל דוגמאות בעברית ובאנגלית ממגוון מוצרים דיגיטליים. אפשרות להתאמה אישית לארגון שלכם בתוספת תשלום.
כמה זמן
שעתיים עם 5-10 דקות הפסקה באמצע
כמה משתתפים
עד 30