top of page
Elements_96_RGB-19.png
Blue_logo letters_96_RGB-01.png
Blue_logo letters_96_RGB-05.png
Blue_logo letters_96_RGB-04.png

דוגמית של תיק עבודות
 

אלפים רבים של מסכים כתבנו במצטבר, וכולם היו בנינו. אנחנו גאים בכל אחד ואחד מהם, אבל היינו חייבים לבחור. כאן תוכלו להציץ למיקרו-קופי שכתבנו בפרויקטים נבחרים

Elements_96_RGB-04.png

אפליקציית ישראכרט המחודשת

הלקוח

ישראכרט

מה עשינו

אפיון שפה וכתיבת מיקרו-קופי לאפליקציה החדשה של ישראכרט, המאפשרת לבצע פעולות בכרטיסי האשראי ולצפות במידע לגביהם. חוץ מהאתגר הקבוע שבהנגשת מונחים פיננסיים לציבור הרחב, אתגר מרכזי אחר היה לכתוב בשפה החדשה והעדכנית של ישראכרט, שאפיינו אחרי המיתוג המחודש של החברה.

מה למדנו

אם תכפילו לנו כל מסך בפיגמה, כך שנוכל לראות כל הזמן את ה'לפני ואחרי' – סתיו תאהב אתכם לנצח

upapp

הלקוח

מכבי

מה עשינו

אפיון שפה ומיקרו-קופי לאפליקציית בריאות, כושר ו-wellness. האפליקציה נותנת לחברי וחברות מכבי הנחות גדולות במגוון פעילויות, בעיקר מעולם הספורט, כדי לעודד אותם להכניס בריאות לשגרה. האתגר המרכזי היה לכתוב אפליקציה מרימה ואנרגטית, ועדיין לשמור על האופי של מותג הבריאות הוותיק.

מה למדנו

כיף לכתוב לאפליקציה שהשם שלה משתלב מעולה בכתיבה, ואין תרגום אמיתי ל-wellness בעברית

ODR

הלקוח

משרד המשפטים

מה עשינו

אפיון שפה ומיקרו-קופי לשירות ממשלתי לניהול ויישוב מחלוקות משפטיות בין שכנים בבתים משותפים, כולל ניסוח והגשה של כתב תביעה (בעתיד גם כתב הגנה). האתגר המרכזי היה להנגיש לציבור הרחב מידע משפטי מורכב בדרך שתאפשר לכל אחד ואחת לצלוח את ההליך המשפטי. בדיקות השמישות הוכיחו שהצלחנו.

מה למדנו

כשכל הצוות מכיר בחשיבות של הקופי, אנחנו יכולים לתת את המיטב שלנו ולתרום המון להצלחת המוצר

אפליקציית BuyMe המחודשת

הלקוח

Buyme

מה עשינו

אפיון שפה ומיקרו-קופי שמח וסוחף לחנות הגיפטקארד הכיפית שהפכה כבר מזמן לגו-טו הישראלי למתנות. האתגר המרכזי היה לשמור על האיזון העדין בין fun לשימושיות, באפליקציה שצריכה הרבה משניהם.

מה למדנו

הודעת הצלחה מושקעת יכולה לגרום ללקוחות להתקשר אליכם בהתרגשות

אפליקציית Wolt

הלקוח

Wolt

מה עשינו

לוקליזציה וכתיבה של האפליקציה בעברית, לקראת הכניסה לשוק הישראלי ובחודשי ההשקה. האתגר המרכזי היה להתאים את אפיון השפה ואת הקופי לתרבות הישראלית ולשמור על האופי הקליל של המותג, כדי לגעת בליבם ובבטנם של מיליוני משתמשים.

מה למדנו

כתיבת UX ב-Voice מדויק ועקבי יכולה להפוך אפליקציית משלוחים לאישיות אהובה שכיף לחזור אליה גם בפעם האלף

עבודאטה

הלקוח

משרד העבודה והג׳וינט

מה עשינו

אפיון שפה ומיקרו-קופי לאתר ממשלתי שמרכז ומציג נתונים מקיפים על שוק העבודה ועל הכשרות ומסלולי לימודים, לטובת מי שנמצאים בצומת תעסוקתי. האתגר המרכזי היה להנגיש לציבור הרחב נתונים סטטיסטיים רבים, בצד אפשרויות חיפוש וסינון מורכבות, בדרך שיוכלו להבין בקלות ולקבל החלטות מושכלות.

מה למדנו

בדיקות שמישות עוזרות מאוד במינוח, בזיהוי המקומות שדורשים שינוי ובזיהוי המקומות שקלענו בול

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

...

הלקוח

...

מה עשינו

...

מה למדנו

...

bottom of page